Ahad, Februari 13, 2011

Sangap ke??

Hello all!

Eh,takde orang ke..lantak ko lah..haha..hari nih antara hari paling sangap buat diri saya..kenapa ko tanyer? Sebab hari nih saye seperti terperangkap dlam umah sorg2(well,technically terperangkap ah sbb most of the time dlm umah), dan buat aksi romantik dengan laptop kesayangan saya (I love u Laptop..huhu).

Ape yg kami buat? Well kami buat ape yg pasangan bercinta buat kepada masing2..eleh,kunun hang xtau kunun..iaitu saye merenung muka laptop, dan laptop merenung muka saya, kami berasa sangat gembira sambil masing2 menyanyikan lagu kegemaran kami bersama2..dan,kerna cinta laptop yg mendalam terhadap saya,dia memainkan beberapa perlawanan gusti klasik kegemaran saya dengan bantuan sedaranyer, Encik DVD player..thank you En DVD player..bnyak episod wrestling lame2 yg dipersemnbahkan oleh laptop kepada saya..kemudian, laptop membuat surprise kepada saya!! Dengan mempertontonkan kepada saya video Aladdin yg saya lakonkan bersama kawan2 di GEMS dlu..wah! Tak sangka sungguh, terima kasih kepada En External Hard Disk kerna membantu dlam mensurprisekan saya juga..jd begitulah kisah saya dan laptop..thank you laptop temankan saya hari ni..mlm nih kita nk wat per plak ek?

Oh,bercakap pasal mlm, mlm tadi saya berjaya menjumpai, membeli, dan menonton cerita The Lion King! Its a classic..its my all time favorite movie of all time..huhu..and i've seen it again last night,after so many years!

P/s: Ehem ehem..Terima kasih kepada sayang saye yg mejumpakan DVD Lion King itu, klu x kerna mata sayang saye yg superb itu, x jumpa kot..(Love u syg..) huhu..

Thinking of doing sesuatu yg menghiburkan mlm nih, tapi selalunyer bab2 hiburan nih memerlukan modal baru leh jadi..paling2 pon modal kenderaaan nk bergerak ke ape kan..haih..so rasenyer duk umah je ah kot, main lawan mata ngn laptop,sape kenyit mata dlu kalah..ni pon tengah pinjam khidmat laptop mengupdate blog jap..oh,a'ah ek..mungkin saya bleh update blog lagi mlm nih..menajamkan skill mengupdate blog saye..biase ah da lame kan x wat benda nih..ok2, idea yg menarik..

ADios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan