Isnin, April 27, 2009

Well, well, well......

Well,well,well.. 28hb April 2009 adalah hari dimana saya dan rakan2 seperjuangan 4BKC sekalian akan mengambil paper terakhir kami di UMP nih..iaitu paper Environmental Engineering..

 

Well,well,well..bile abisnye paper nih, kami semua akan ke indusrtri untuk training dan kemudian,graduate ah kan..

 

Well,well,well..pikirkan balik, pas abis je amik paper nih bermakna tamatlah zaman belajar2 saya selama 23 tahun..sebuah perjalanan yg memerlukan saya bangun pagi gosok gigi pakai baju wangi-wangi untuk pergi tadika, kemudian sekolah rendah, sekolah menengah, matrikulasi, dan akhirnya di UMP nih..

 

Well,well,well..mase kecik dlu2, mak ayah saye selalu berpesan

 “Pergi sekolah belajar lek-lok, nanti leh masuk universiti dan dapat kerja elok2”.

Jadi, atas pesanan mak ayah saya itulah saye pon kene wat kerja sekolah, pergi tuisyen, pergi library, study group dan bermacam-macam aktiviti yg selalu dilakukan oleh semua pelajar berjaye bagi memenuhkan segala ilmu di dada bagi membolehkan saye menjawab peperiksaan dgn baik supaya mak ayah saye boleh tersenyum bangga dan bukannye mengeluh dgn mengatakan  “Alahai, apelah nk jadi ngn baby sulung aku nih”…

 

Well,well,well..hari2 saye belajar yg ditempuhi penuh cabaran dan rintangan seperti journey Frodo dan Sam ke puncak gunung berapi dlm citer Lord Of The Ring itu akhirnye akan  berakhir pada 28hb April ini nnt..sungguh x sangke bagaimana pengalaman penuh warne warni itu sudah semakin menghampiri endingnya..

 

Well,well,well..tp da dekat menghampiri hari itu, aku masih x study ag..malasnye lorh nk gerak amik buku n duduk n bace buku environmetal itu..makan cookie crisp yg br ku beli lagi sedap..

 

Well,well,well..xtau nk watper sgt lalu wat entry blog yg sewel

 

Well,well,well…mari study

 

Well,well,well…

3 ulasan:

  1. hohoho..
    pe la ketua nie..
    study ah
    jadik baby sulung yang grad dlu..
    hohoho..
    well well well..ak da abis wat pass yer nyer paper..lalalala..~

    BalasPadam
  2. hurm... all da best untuk mase akan datng ngan last paper.. huhuhu 8)

    BalasPadam
  3. WELL..well...well..hopefully dpt jawab soklan enviromental eng....huhhu..aja2!!

    BalasPadam